Shoplog: Londen

Op 14 februari ging ik een dagje naar Londen. Je kon al lezen wat ik allemaal bezocht, maar ik heb natuurlijk ook enkele dingen geshopt!

IMG_9586

IMG_9609

Als eerste kocht ik dit leuke pennenzakje met vosjes erop bij Sass&Belle. In dit winkeltje hadden ze zoveel leuke spullen! Aangezien ik een nieuwe pennenzak nodig had, koos ik hiervoor.
Pennenzak met vosjes: 6 pond

IMG_9596

Mijn chauffage hangt vol met magneten. Vaak nam ik ze mee uit steden waar ik zelf ben geweest, maar soms krijg ik er ook van vrienden als zij een reis maken, superlief! Ik had er al een van Londen (mijn broertje is er een paar jaar geleden geweest), maar ik vond deze met ‘Underground’ er op zo leuk dat ik hem ook meenam!
Magneet: 2 pond

IMG_9605

De Topshop vond ik eerst maar niets: het was er veel te druk, luide muziek en ik had geen zin om echt iets te passen. Tot ik opeens bij de make-upafdeling terechtkwam! Hier verkochten ze heel wat bekende merken: Barry M, Eos, Tangle Teezer,… Ik ging voor dit roze lakje van Barry M uit de Aquarium Collection. Hier volgt zeker nog een review van!
Nagellakje: 3,99 pond

IMG_9617

IMG_9593

Als laatste ging ik nog even de Primark binnen. Hier zag ik meteen wat leuke spullen, echt lang ben ik dus niet in de winkel geweest! Ik kocht een heel mooie pyjama met prentjes van Londen er op. Deze is voor nu nog te koud, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem toch meenam! Ook kocht ik lieve sokjes met Paddington er op.
Pyjama: 6 pond
Sokken: 2,50 pond

Verder kocht ik nog wat souvenirs voor mijn ouders en een goedgevulde zak M&M’s bij de M&M World Store.

Wat vind jij van mijn aankoopjes?

Liefs, Eva

6 gedachtes over “Shoplog: Londen

  1. Whaaa, wat ontzettend tof dat je een dagje naar Londen ging op Valentijn. Ik ben vooral verliefd op dat pennenzakje met die vosjes. Te leuk! Al zijn die Paddington-sokken natuurlijk ook superleuk én toepasselijk.

Geef een reactie

