Sieraden van Ik Ben Sieraden

Van Vivienne van Ik Ben Sieraden kreeg ik een lief mailtje: ik mocht van haar enkele juweeltjes kiezen om aan jullie te laten zien! In haar nieuwe webshop verkoopt zij namelijk heel wat sieraden: van kettingen tot armbanden en zelfgemaakte oorbellen. Bovendien zijn de verzendkosten gratis en wordt het pakketje snel bezorgd. Ik koos voor twee paar oorbellen en een ketting.

IMG_9283

IMG_9287

IMG_9275

Als eerste koos ik voor de bekende double-dot oorbellen. Deze hebben een klein bolletje vooraan (met glinstertjes) en een dikkere bol achteraan, waarmee je de oorbel ook kan sluiten. Ik vind dit echt heel speciale oorbellen! Wel zijn de achterste bollen heel erg groot, ik denk dus niet dat ik ze een hele dag lang kan dragen. Maar voor een feestje zijn ze zeker en vast geschikt!

Deze kan je HIER bestellen voor 7,95 euro.

IMG_9286

Ook koos ik voor deze kleine hartvormige oorbellen. Ze zijn heel lief en subtiel, daar hou ik wel van! Hiermee maak je een drukke outfit of look net wat schattiger.

Deze kan je HIER bestellen voor 9,99 euro.

IMG_9285

IMG_9260

Als laatste ging ik voor dit korte gouden kettinkje met drie driehoekjes. Op de site zag het eruit als een statementketting, maar het is dus een klein hangertje. Stiekem vind ik dit net leuker en draagbaarder!

Deze kan je HIER bestellen voor 15,59 euro.

IMG_9239

Kende jij deze webshop al?

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Sieraden van Ik Ben Sieraden

Geef een reactie

