Ik ga naar Londen!

Als jullie dit lezen, zit ik (bijna) in Londen. Dit jaar ga ik met valentijn namelijk een dagje doorbrengen in deze wereldstad, samen met mijn liefje. Op het lijstje staan heel wat bekende monumenten: Big Ben, Tower Bridge, London Eye,… En natuurlijk gaan we ook lekker shoppen! Ik neem mijn camera mee dus binnenkort kan je hier leuke foto’s zien! Alvast een hele fijne valentijn voor jullie allemaal!
Hieronder vind je nog eens de superleuke dino-wallpaper, zo schattig!

4af586ad4ff85a5fc5bf9792d3128c0b

Liefs, Eva

Een gedachte over “Ik ga naar Londen!

Geef een reactie

