2x Catrice Ultimate Colour Lipsticks

Tot voor kort had ik nog geen enkele lipstick van Catrice. Toen de sale begon heb ik er dan ook enkele ingeslagen. Ik ging voor kleur 290 ‘Sweet Coraline’ (verdwijnt uit het assortiment) en kleur 350 ‘MATTador’. Beide zijn het Ultime Colour Lipsticks en geven dus een mooie dekking. 

IMG_8545

IMG_8554

Sweet Coraline

IMG_8582

IMG_9203

IMG_9197

Sweet Coraline is een fel koraaloranje kleur. Op de foto komt hij minder fel over als in het echt, maar hij knalt wel degelijk van je gezicht af. Hij brengt heel gemakkelijk aan en glijdt over de lippen. Het nadeel hiervan is dat hij soms wel eens verschuift, je moet hem dus even laten drogen. Ik vind hem voor nu nog te fel en te oranje, maar in de zomer zal hij hopelijk prachtig staan. Durf je dus een felle kleur te dragen en ben je niet bang voor oranje? Kies dan zeker voor Sweet Coraline.

MATTador

IMG_8570

IMG_9225

IMG_9221

MATTador is een knalrode matte lipstick. Hij brengt iets stroever aan, maar blijft dan ook langer zitten. De kleur trekt in je lippen, waardoor hij ook niet verschuift. Ook dit is een felle kleur, maar omdat hij zo klassiek rood is, staat hij het hele jaar door.

Ik ben heel blij met mijn nieuwe aanwinsten. Sweet Coraline verdwijnt helaas uit het assortiment, maar als je geluk hebt vind je hem nog aan 50%. MATTador blijft (vermoed ik) wel nog in het assortiment. De normale prijs van Ultimate Colour Lipsticks is 3,99 euro.

Liefs, Eva

8 gedachtes over “2x Catrice Ultimate Colour Lipsticks

  1. Pingback: Make-up die ik vaker wil gebruiken in 2016 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

