Love: notitieboekjes van Sissy Boy

Vorige week ging ik gezellig een namiddagje shoppen in Maastricht. Ik ging op jacht naar de Victoria’s Secret geschenkset maar die was, helaas, al uitverkocht. Niet getreurd, want ik vond er drie leuke notitieboekjes bij Sissy Boy. Deze winkel verkoop vanalles: van kleding tot keukenspullen en speelgoed. Ik was er nog nooit binnengeweest maar wat een prachtige winkel is het! Je wordt er meteen hebberig van al de leuke spulletjes. Uiteindelijk ging ik naar huis met deze leuke schriftjes, die ook nog eens in solden waren.

IMG_9043

Ik kocht twee kerstachtige exemplaren van Lapin and Me. Op de voorkant staan rendieren, vossen en kerstbomen getekend. Ik vind ze zo lief en schattig! Lekker voor de kerst maar nu nog even leuk. Deze boekjes hebben geen lijntjes en hier kan je dus fijn in tekenen. Deze kosten in de solden 2,25 euro per stuk en kan je HIER en HIER nog bestellen.

IMG_8925

Ook kocht ik van Eva & Anne (lekker toepasselijk) dit leuke wolkenschriftje. Het leuke hieraan is dat er ook binnenin wolkjes getekend staan, gewoon door de lijntjes heen! Ik hou wel van dit soort speciale boekjes. Je kan het HIER bestellen voor 2,25 euro in de solden.

IMG_8933

IMG_8931

Ik vind het echt stuk voor stuk prachtige schriftjes. Ze zijn heel speciaal en net even wat anders dan de boekjes van bv de Hema (die ik ook heel leuk vind). Neem zeker eens een kijkje bij Sissy Boy voor nog meer van die hebbedingetjes!

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Love: notitieboekjes van Sissy Boy

Geef een reactie

