3x Yves Rocher nagellakjes

Een tijdje geleden leerde ik Alexandra kennen via onze swapgroep. Voor mijn verjaardag kocht ze een superlief kaartje en cadeautje, met onder andere drie nagellakjes van Yves Rocher. Ze koos voor drie prachtige pastelblauwe kleuren in schattige miniflesjes. Perfect voor mij dus!IMG_8210b

IMG_8211bDe flesjes bevatten allemaal 3 ml en zitten in een klein flesje. Hierdoor is het borsteltje heel klein en werkt het misschien wat moeilijker, maar wel heel precies. Persoonlijk hou ik meer van brede kwastjes, maar moeilijk gaat ook!

Als eerste probeerde ik Blue Aquarelle uit. Een lavendelkleurig lakje dat perfect dekt met twee dunne laagjes. Ik vind dit een heel mooi kleurtje, het geeft me een echt lentegevoel! IMG_8285

Nuance Turquoise is het felste kleurtje van de drie. Dit azuurblauwe lakje doet me meteen verlangen naar de zomer en dekt ook met twee laagjes, maar een een derde laagje kan geen kwaad. Dit is mijn favoriete lakje van de drie.IMG_8971

Vert d’Eau is een echt mintgroen kleurtje. Deze zal vooral mooi zijn in de zomer en mijn huid bruiner laten lijken. Deze kan wel drie laagjes gebruiken.IMG_8979

IMG_8185

De drie lakjes blijven een dag of vier goed zitten, erg goede kwaliteit dus! Dankjewel lieve Alexandra voor de mooie lakjes, kijk zeker even op haar BLOG.

Deze lakjes zijn te koop bij Yves Rocher voor 1,95 euro per stuk

Liefs, Eva

7 gedachtes over “3x Yves Rocher nagellakjes

  1. Pingback: Her Name Is Eva in 2015 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

