Perfect Gloss Color – 365 Pure Chocolade (Poly Palette)

In mei vorig jaar verfde ik mijn haar met de Perfect Gloss Color verf van Poly Palette. De review ervan kan je HIER lezen. Toen koos ik voor de kleur ‘Subtiel Mahonie’. Aangezien deze kleur heel erg aansloot bij mijn eigen kleur, zag je niet veel verschil, enkel een rode schijn. Wel werd mijn haar lekker zacht en bleef het gezonde kleurtje heel lang zitten. Toen ik gisteren las dat je via My Shopi de verf 100% terugbetaald kreeg, liep ik snel het Kruidvat binnen. Deze keer koos ik voor de kleur ‘Pure Chocolade’.

IMG_9003

Het aanbrengen van de verf verloopt weer heel gemakkelijk. Je doet de verf bij een emulsie, even goed schudden en aanbrengen op het gehele haar. Daarna laat je het twintig minuten intrekken, goed uitspoelen en de jojoba-olie aanbrengen. Deze olie maakt je haar echt zo zacht! Dat alleen is al een reden om de verf te kopen. In de verpakking zitten ook handschoenen en een zeer duidelijke handleiding. Zo verloopt het verven makkelijk en vlekkeloos.

IMG_9021

Volgens het pakje gebruik je best twee verpakkingen voor haar dat langer is als schouderlengte. Ik gebruikte er slechts een, en mijn haar is heel lang en dik. Toch kwam ik ruim toe met dat ene pakje! Probeer het dus zeker met eentje voor je een hele voorraad aanschaft. De verf ziet er in het flesje oranje uit, maar wordt bruin wanneer het intrekt in je haar.

IMG_9022

Hier zie je mijn haar voor (links) en na (rechts). Ervoor was mijn haar erg dof, hij kon dus wel wat gloss gebruiken. Op de foto lijkt het erg roodbruin, maar in het echt is het bruiner. Ik wou vooral een warmere, donkerdere kleur. Pure Chocolade was dus de perfecte kleur voor mij! Hij maakt mijn haar levendiger, zachter en minder dof. Hij doet zijn naam eer aan, want het lijkt echt wel net chocolade. Echt donkerder wil ik niet gaan, anders staat het te hard bij mij. Met deze kleur ben ik dus heel tevreden!

IMG_9008-tile - kopie

Volgens de verpakking blijft de kleur tot 8 weken zitten. De vorige keer bleef de rode schijn heel wat langer bij mij zitten, hij verdween heel langzaam. Die belofte maakt de verf dus dubbel en dik waar. Ook maakt de jojoba-olie mijn haar superzacht, ik voel me net zo een haarmodel van op tv! Voor wie graag eens een kleurtje wil proberen of zijn haar wat wil opfrissen, raad ik dit dus zeker aan. Bovendien kost de verf nog geen zes euro en is hij vaak in de aanbieding. Zo is hij bij het Kruidvat nu aan 50% (Nederland) of twee verpakkingen voor 8 euro (België). Via My Shopi krijg je hem zelfs 100% terug betaald!

Wat vind jij van deze kleur? Heb jij je haar al eens geverfd?

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Perfect Gloss Color – 365 Pure Chocolade (Poly Palette)

  1. Pingback: Her Name Is Eva in 2015 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

