Love: Ebay watch

Ik bestel de laatste tijd heel veel op Ebay: van juweeltjes, tot kraaltjes of andere DIYspullen: je vindt er vanalles! Het item dat ik het meest draag is toch wel mijn witte horloge. Ik kocht het voor nog geen twee dollar en hij werkt perfect, topkoopje dus!

IMG_8984

Als je op zoek bent naar een mooi horloge waar je geen fortuin aan wil uitgeven, moet je zeker eens op Ebay kijken. Hier vind je echt duizenden exemplaren in alle kleuren en formaten. Ik wou vooral een simpel horloge dat makkelijk te combineren valt met verschillende outfits. Ik koos voor een wit horloge met gouden details. Aangezien ik nogal veel donkerblauwe kleren draag, past dit er dus perfect bij!

IMG_8987

Ik draag het horloge vaak in combinatie met kralenarmbandjes die ik zelf heb gemaakt. Dit maakt het geheel helemaal af en zorgt voor een lieve, stijlvolle look.

IMG_8990

Het enige nadeel van die goedkope horloges is dat sommige niet werken. Ik kocht namelijk ook een ander exemplaar, waarvan helaas enkel de secondewijzer werkt. Voor die paar dollar is dat natuurlijk niet erg, ik kan hem nog altijd als eyecatcher gebruiken. Mijn wit horloge werkt daarentegen wel perfect!

IMG_8993

Koop jij wel eens wat op Ebay? Het horloge kan je HIER terugvinden.

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Love: Ebay watch

Geef een reactie

