Merken fan tag

Vandaag las ik op de blog van Jorinda dat zij de Merken Fan Tag had ingevuld. Ik vond het zo een leuke tag dat ik besloot hem zelf ook in te vullen. Iedereen die wil, mag hem overnemen!

merken

1. Coca Cola of Pepsi?
Hm, ik lust buiten Fanta helemaal geen frisdrank. No Cola or Pepsi for me!
2. McDonald’s of Burger King?
Aangezien ik me niet echt kan herinneren dat ik ooit bij Burger King heb gegeten, ga ik maar voor McDonald’s. Vooral op reis of de één-euro-burger na een nachtje stappen vind ik lekker.

3. Nivea of Dove?
Nivea! Ik kan echt niet zonder mijn potje Niveau-crème, ik gebruik het voor vanalles. Dove gebruik ik niet zo vaak, maar vind ik ook prima.
4. Etos of Kruidvat?
Hier in België hebben we enkel het Kruidvat en daar ben ik wekelijks wel eens te vinden. Als ik in Maastricht ga shoppen breng ik ook steevast een bezoekje aan de Etos. Daar haal ik namelijk mijn favoriete foundation en mascara van Miss Sporty.
5. Spa of Chaudfontaine?
Pfoe, ik proef eigenlijk niet zo veel verschil tussen verschillende merken van water! Al vind ik Spa echt alleen maar lekker als het goed koud staat. Ik ga dan maar voor Chaudfontaine.
6. H&M of Zara?
Zeker en vast H&M. Ik zie heel veel meisjes die heel wat vinden bij de Zara, maar ik vind er nooit iets. Het past mij nooit, of het is mijn stijl niet. Bij de H&M slaag ik wel vaak, vooral in de zomer sla ik een voorraad topjes en kleedjes in. Ook mijn favoriete feestkleedje kwam van bij H&M.
7. Essie of OPI?
Ik heb geen van beiden in mijn stash, maar om de een of andere reden trekt Essie altijd mijn aandacht in de winkel. Binnenkort ga ik er toch maar wat inslaan.
8. Xenos of Action?
Ik ben nog maar een keer bij Xenos geweest en toen vond ik er niets. Bij de Action koop ik daarentegen wel altijd een hoop (onnodige) spullen. Al mijn  schoolschriften komen bijvoorbeeld van daar.
9. Febo of Bram Ladage?
Uhm, die ken ik allebei niet.
10. Douglas of Ici Paris?
Weer hebben wij in België enkel de Ici Paris, maar toch ga ik voor Douglas. Daar hebben ze altijd fijne koopjes!
11. Sportlife of Stimerol?
Ik eet nooit kauwgom, omdat ik er dan altijd als een kauwende lama ofzo uitzie, haha!
12. Windows of Apple?
Windows, want dat gebruik ik zelf al jaren. Al vind ik dat de producten van Apple wel een heel mooi design hebben.
13. V&D of Beijenkorf?
Beijenkorf, omwille van de mooie merken die ze daar hebben (MAC, Ciaté,…). Hoewel ik bij V&D wel heel vaak juweeltjes koop.
14. Lays of Doritos?
Lays, zonder twijfel! Ik smikkel zo een xl zak chips naar binnen.
15. Lidl of Aldi? 
Lidl, aangezien we hier elke week shoppen. Hoewel ze bij Aldi wel lekkerder snoep en koekjes hebben!

Liefs, Eva

2 gedachtes over “Merken fan tag

Geef een reactie

