Catrice Blue and a Half Men

Een tijd geleden kocht ik dit mooie donkerblauwe lakje van Catrice, genaamd Blue and a Half men. De donkerblauwe glitterende kleur sprak me meteen aan en verdween dus ook al snel in mijn winkelmandje!

IMG_8718

Dit lakje belooft een ultieme dekking, ultieme kleur en ultieme houdbaarheid. Op het potje staat dat de lak twee laagjes nodig heeft en dit klopt ook. Na een laagje heb je namelijk enkel een blauwe schijn op je nagel! Helaas scheen hij ook bij de tweede laag nog wat door, dus een derde laag is zeker niet overbodig. Gelukkig droogt de lak snel en is het brede, afgeronde borsteltje heel handig in gebruik.

IMG_8725

De lak heeft een donkerblauwe kleur met heel veel kleine glittertjes er in. Ik vind het een heel mooie, stijlvolle kleur en bovendien makkelijk te combineren met mijn donkerblauwe kleding. Het is dus zeker een aanrader voor wie van donkerdere nagellak houdt. Vooral de houdbaarheid maakt me blij: op dag 4 zit de lak er nog perfect op. Ik vind dit een toplakje en een mooie aanwinst voor mijn stash.

IMG_8833

Kende jij dit lakje al?

Catrice Blue and a Half Men // 2,99 euro

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Catrice Blue and a Half Men

Geef een reactie

