Mac Nouvelle Vogue

Ik denk dat ik hem de laatste tijd al in zowat elke blogpost vermeld heb, maar hij is dan ook zo mooi! Ik heb het natuurlijk over de lipstick Nouvelle Vogue van Mac. Ik wou al heel lang een Mac lipstick en ik moet zeggen: het was het wachten dubbel en dik waard! Mijn liefje koos een pareltje uit. Ik kende deze kleur niet, maar ben er echt verliefd op geworden. Hij komt uit de The Matte LE, dus als je geluk hebt kan je hem nog ergens vinden op het internet.IMG_7664

Laten we maar beginnen met de kleur: een prachtig roze tint. Het is geen nudekleur maar oogt toch heel natuurlijk. Je ziet dat je lippenstift ophebt, maar het is geen schreeuwerige kleur. Ik vind hem heel mooi, hij staat heel lief en is makkelijk te combineren. Ook past hij altijd: zowel overdag als ’s avonds is hij mooi. Wel heb ik op sommige blogs gelezen dat hij te licht is voor donkere huidtypes, maar met mijn bleek huidje staat hij perfect. In het echt is hij wat feller roze als op de foto, maar nog steeds even lieflijk.

IMG_7661IMG_7641

Nouvelle Vogue is een matte lipstick en blijft dan ook lang zitten. Bij mij blijft hij zowat de hele dag mooi, een grote maaltijd overleeft hij niet helemaal, maar een hapje of drankje gaat perfect. Ook droogt hij mijn lippen niet uit. Aan de randjes van mijn lippen geeft hij soms wel wat hakkeltjes, maar daarvoor gebruik ik een lippotlood van Catrice (Marry me, raspberry!) om het mooi af te werken. Nog een pluspunt: hij brengt heerlijk aan. Het voelt namelijk niet aan als een matte lipstick, zo zacht is hij.

IMG_7690IMG_8343 IMG_8384

Zoals je wel kan lezen ben ik heel tevreden met deze lipstick. Het was alles wat ik ervan verwacht had, ik draag hem dus ook zoveel als ik kan. Mocht je hem nog vinden in de winkel: test hem zeker eens uit, want het is een prachtexemplaar!

Liefs, Eva

15 gedachtes over “Mac Nouvelle Vogue

  1. Pingback: What’s in my make-upbag | Her Name Is Eva

  2. Pingback: MAC Diva-Ish | Her Name Is Eva

  3. Pingback: Favorieten van de maand: maart 2016 | Her Name Is Eva

  4. Pingback: What’s in my make-upbag: op citytrip! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

