Mijn dagelijkse make-upproducten

Een mooi, nieuw product kunnen we allemaal niet weerstaan. Toch zijn er vast enkel producten waar je dagelijks naar grijpt, je holy grails zeg maar. Ik heb ook zo enkele producten die ik dagelijks, of toch vaak, gebruik. Er zitten heel wat verschillende merken tussen, van budget tot (één) duurder product.

IMG_8821

Als basis kies ik voor de Morning Baby! BB Cream van Miss Sporty, in de kleur Light. Hij geeft genoeg dekking zonder echt dat cake-gevoel te geven. En het is de perfecte kleur voor mijn bleke huidje. Afpoederen doe ik met de essence all about matt! compacte poeder. Mijn huid wordt namelijk snel vet dus een matterend poeder kan ik goed gebruiken. Na deze twee producten is mijn huid erg licht en mag er dus een kleurtje op. In de winkel werd ik helemaal verliefd op het patroontje van de HEMA blush (kleur 05) en ook op mijn gezicht staat hij mooi! Je moet hem wel voorzichtig aanbrengen om het clownseffect te vermijden. Ik gebruik hiervoor mijn kwasten van essence, die echt heel fijn werken, en dat voor een klein prijsje.

IMG_8798

Voor mijn lippen gebruik ik mijn geliefde Mac Nouvelle Vogue. Ik kreeg hem op mijn verjaardag van mijn liefje en hij is zo mooi! Hij is prachtig donkerroze en blijft echt lang zitten. En met lang bedoel ik dan ook echt heel lang, zowat de hele dag, zonder af te geven. Om hem mooi af te werken gebruik ik het lippotlood van Catrice in de kleur ‘Marry me, raspberry!‘ Hij is net iets donkerder als Nouvelle Vogue, maar als je hem zacht aanbrengt en goed blendt met de lipstick, past hij perfect. Ook deze blijft vrij lang zitten en is ook mooi als je hem apart gebruikt.

IMG_8791

Oogschaduw of eyeliner is niet iets wat ik dagelijks gebruik, enkel voor speciale gelegenheden. Wel gebruik ik elke dag mascara. Mijn wimpers zijn van hunzelf al vrij lang, maar ik vind het toch altijd leuk om ze wat donkerder en voller te maken. Zo zie je er meteen al wat verzorgder uit. Dit was ook het eerste make-upproduct dat ik gebruikte, tot ongeveer 1,5 jaar geleden droeg ik enkel mascara! Ik hou van de Pump Up Booster mascara van Miss Sporty, deze maakt je wimpers heel mooi en lang, echt een aanrader! Ik kocht hem een hele tijd geleden bij de etos en hij was toen 1+1 gratis, extra leuk meegenomen dus.

IMG_8795

Mijn favoriete nagellak is zonder twijfel Call Me Princess van Catrice. Ik denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat hij de favoriet van vele onder jullie. Hij heeft een perfecte dekking, een prachtig snoeproze kleurtje en het zandeffect maakt het helemaal af. Ondertussen is mijn eerste potje al halfleeg en heb ik een back-up aangeschaft. Om de een of andere vreemde reden gaat hij uit het assortiment, mocht je nog twijfelen, haal hem dan nu in huis aan 50%!

Wat is jouw favoriete make-upproduct?

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Mijn dagelijkse make-upproducten

  1. Pingback: Favorieten van februari | Her Name Is Eva

Geef een reactie

