Oh happy days #02

De afgelopen tijd heb ik weer wat leuke momentjes beleefd, die ik heel graag met jullie deel!

happydays

IMG_7956-horz

Op 15 januari werd ik 20 jaar, wat voelt dat oud zeg! Ik vierde het rustig met mijn liefje, hier kan je wat foto’s zien van die dag. De Mac lipstick die ik kreeg heb ik ondertussen al vaak gedragen en oh boy, wat is hij prachtig! Enkele dagen later, op 19 januari, was ik twee jaar samen met mijn liefje. Omdat ik midden in de examens zat, spraken we enkel ’s avonds iets af. We gingen naar de film The Imitation Game kijken, echt een goede film! En wat was ik blij met mijn cadeautje! Ik was al maanden aan het zeuren en zagen voor de ‘appel’ van The Body Shop. Stiekem had mijn liefje hem maanden geleden al gekocht, maar hij bewaarde hem tot het laatste moment. Hiermee heeft hij zeker punten gescoord!

aaaah

Zoals sommigen wel weten ben ik al zes jaar een enorme All Time Low fan. Toen bekend raakte dat ze eindelijk nog eens een zaalshow speelde in België (de laatste was in 2011), kocht ik dan ook meteen mijn kaartje. Dinsdagavond las ik op hun facebook dat als je hun nieuwe album bestelde, je een ticket kreeg voor een meet&greet signeersessie! Ik was natuurlijk helemaal door het dolle heen en een paar minuten later had ik ook dat ticket in mijn handen. Op 13 maart, over precies 43 dagen, ga ik mijn helden dus ontmoeten! Hopelijk ga ik dan niet van mijn stokje, haha.

Op woensdag 28 januari legde ik mijn laatste examen af, eindelijk! Ik had dan maar vier examens, toch vond ik het heel zwaar. Voor de kerstvakantie had ik namelijk ook nog twee grote testen en ondertussen moest ik drie papers schrijven. En pfoe, wat duurt die blok zo lang! In totaal heb ik een week of vijf-zes zitten leren, maar nu ben ik er vanaf. Extra leuk: al mijn examens gingen goed, joepie!

armbandje-horz

Tussen het leren door kwamen er nog heel wat leuke kraaltjes binnen. Gisteren ben ik dan ook aan de slag gegaan en ondertussen heb ik al ongeveer tien verschillende armbandjes gemaakt. Binnenkort wil ik ze verkopen, maar ik weet nog niet precies hoe. Alle tips van medeverkoopsters zijn dus welkom! Ps: op deze instagram kan je al mijn creaties zien.

Wat voor leuke dingen heb jij meegemaakt de laatste tijd?

Liefs, Eva

Een gedachte over “Oh happy days #02

Geef een reactie

