Gewonnen Lush-pakketje

Een tijdje geleden kon je lezen dat ik bij Sandra een leuk Lush-pakketje won. Ik was er enorm blij mee: bij mij ligt er namelijk geen Lush-winkel. Wanneer ik dan wel eens in een Lush-filiaal ben, hebben ze er helaas geen solden en dan vind ik het vaak nogal duur om te kopen. Toen ik te horen kreeg dat ik had gewonnen, sprong ik dan ook een gat in de lucht! Ik ben vrij zuinig met de producten en heb ze dus nog niet allemaal kunnen proberen, maar ik wou je toch al laten zien wat er in zat.

IMG_7561

In het pakketje zat er ook een liefje kaartje met ‘Geniet ervan!’ erop. Ook was Sandra zo lief om ‘Happy Birthday‘ op de envelop te schrijven, het pakje kwam namelijk één dag voor mijn verjaardag aan, superleuk!

IMG_7565

Laten we maar meteen beginnen met de topper van het pakketje en van zowat heel de Lush-collectie: Snow Fairy. Deze roze douchegel ruikt in de fles echt mierzoet. Ik herken de geur van fruitella’s, vermengd met cuberdones er in. Ook bevat hij blauwe glittertjes, maar die zie je helaas (of gelukkig) niet terug op je huid. In de douche ruikt hij heerlijk, niet te zoet maar wel net zoet genoeg om je aan snoepjes te doen denken. Bovendien schuimt hij ook nog eens heerlijk en er zit lekker veel in de fles. Ik kreeg er namelijk eentje van 250 ml. Deze krijgt een ereplaats in mijn kastje! Moest je deze nog vinden in de sale: niet twijfelen, gewoon meenemen.

Helemaal onderaan, verstopt tussen de gekleurde pakjes, vind ik de liptint ‘It Started With a Kiss’ terug. Het duurde even voordat ik precies doorhad hoe hij open moest (gewoon draaien, lekker onhandig ben ik). De geur is heel speciaal, hij ruikt naar zoete appeltjes en ook erg snoeperig. Op mijn lippen geeft hij een licht glansje en een rode kleur af. Ook is hij lekker verzorgend.

IMG_7570

Toen ik de doos opendeed rook ik meteen een heel sterke geur. Na wat snuiven en ruiken kwam ik erachter dat het stukje Yog Nog zeep de dader was. Persoonlijk vind ik de geur niet superlekker, en ik vind het ook heel moeilijk om hem te beschrijven. Hij ruikt warm, maar toch bitter en net iets te kruidig voor mij. Wel voelt hij lekker zacht aan en hij ziet er heel leuk uit met die engeltjes en het cacaopoeder bovenop.

Als laatste kreeg ik nog drie badspulletjes. Aangezien ik nog maar een keer in bad ben geweest, moest ik dus kiezen. Ik ging voor Golden Wonder, die helaas de reis niet overleefd had. Maar dat maakte het badderen niet minder leuk: hij kleurde het water mooi blauw en gaf een fijne citroengeur af. Bovendien maakte hij mijn huidje lekker zacht. Verder kreeg ik nog Butterbear (die helaas ook in stukjes aankwam) en Cinders (die wel heelhuids aankwam). Deze heb ik dus nog niet kunnen proberen, maar ze ruiken wel heerlijk! Binnenkort mag je dus ook daarvan een review verwachten.

Lieve Sandra, nog heel erg bedankt voor het leuke pakketje! Neem zeker eens een kijkje op haar blog.

Liefs, Eva

6 gedachtes over “Gewonnen Lush-pakketje

Geef een reactie

