Wanted: London tips

Over iets minder als een maand (op valentijn) gaan mijn liefje en ik een dagje naar Londen. Deze stad staat al heel lang op ons verlanglijstje en nu gaan we er eindelijk naartoe. De bekendste monumenten zoals Big Ben en Tower Bridge staan al op onze checklist, maar omdat we beiden Londen-noobs zijn heb ik jullie hulp nodig! Wat MOETEN we gezien hebben? Welke winkels moeten we binnengaan? Waar vinden we het lekkerste eten? Kortom: alle tips zijn welkom! We zijn er maar een dagje dus ik wil echt zo veel mogelijk gezien hebben. Ik kijk alvast uit naar al jullie tips!

158c3f7b35897c694794a8cd34d50ef1Afbeelding: Pinterest

Alvast bedankt voor de tips!

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Wanted: London tips

  1. Je moet sowieso naar de st. Pauls cathedral gaan! Een kaartje is wel redelijk prijzig (17 pond geloof ik) maar het is het dubbel en dwars waard. Ook de wisseling van de wacht bij buckingham palace is heel gaaf om te zien, maar je moet wel op tijd erheen gaan anders sta je achteraan en zie je niks!
    Heel veel plezier alvast!

  2. Qua winkels raad ik je Oxford Street heel erg aan. Je vindt daar alle bekende winkels. Als je echt iets van Londen wilt zien dan kan je de Big Ben en al die andere bezienswaardigheden bezoeken. Het allerleukste aan Londen vind ik Camden Town, het is een soort wijk met allemaal alternatieve winkeltjes. Veel plezier 🙂 X

  3. Ik vond SOHO erg leuk. Is gewoon een buurt in Londen 🙂 Wij liepen daar gewoon tegen een concert van 30 Seconds To Mars aan. Die stonden daar gewoon in het midden van een graspleintje op te treden met nog geen 100 man errond, echt cool!!
    Camden Town is ook een aanrader blijkbaar, ik ben er zelf niet geweest en heb er nu echt spijt van maar in Vlog 15 – Dagje Londen van Vloggloss op 8min kan je een wegbeschrijving vinden naar zo’n coole plek daar, haha!! Ik heb het opgeslagen omdat ik er ook zo graag heen wil.
    Tussauds vond ik niet de moeite, heel lang aanschuiven en veel drukte, veel geld voor eigenlijk niks…
    De London Eye vond ik wel erg fijn, wij hebben het ’s avonds gedaan met alle lichtjes aan, echt erg mooi!
    En als je Harry Potter fan bent, kan je ook altijd een Harry Potter Tour doen in Londen. Dit wil ik ook erg graag eens doen!

Geef een reactie

