4x zelfgemaakte armbandjes

In de zomer kon je al lezen dat ik aan de slag was gegaan met het maken van armbandjes. Deze waren gemaakt van gekleurd touw en zagen er dan ook erg zomers uit. Om de armbandjes wat meer winters te maken, besloot ik te experimenteren met kraaltjes en elastiek. Ondertussen heb ik al vier soorten armbandjes gemaakt, het resultaat ervan zie je hier!

IMG_7722

Klassiek kralenarmbandje

IMG_7729

Dit is een heel gewoon armbandje van blauwe kraaltjes met wat gouden accenten. Leuk om te dragen bij andere juwelen of een horloge.

Hartjesarmbandje

IMG_7735

De hartjes die ik ook in de zomer gebruikte komen nu weer terug. Dit maakt het armbandje net wat anders en liever. Momenteel zijn er nog andere bedels naar mij onderweg, zo kan ik verschillende variaties maken.

Morse code armbandje

IMG_7737

Dit is mijn nieuwste ontdekking, het idee vond ik op Honestly WTF. Hiermee kan je geheime codes in je armbandje verstoppen. Ik koos ervoor om een liefdesexemplaar te maken. Het puntje (links) staat voor de E (van Eva natuurlijk) en de code rechts staat voor Y (van mijn liefje). Zo staat er in morse code ‘E ❤ Y’. Lief he?

IMG_7747

IMG_7750

Op dit armbandje kan je ‘LOVE’ lezen in morse code. De gouden pareltjes staan voor een puntje en de lichtblauwe voor een streepje. Zo lees je van middenboven en tegen de klok in L (°-°°), O (—), V (°°°) en E (°).

Het lijkt me superleuk om in de toekomst een klein winkeltje te beginnen met mijn zelfgemaakte armbandjes, of ze te maken voor vriendinnen. Welk armbandje vind jij het leukst?
Ps: ik maakte een Instagram-account aan voor mijn creaties, kijk dus ook even daar voor de laatste nieuwe dingen!

Liefs, Eva

6 gedachtes over “4x zelfgemaakte armbandjes

Geef een reactie

