Blush stash

Blush is iets dat ik nog niet zo lang draag, maar ondertussen kan ik niet meer zonder. Na het aanbrengen van mijn basislaag (foundation + poeder), vind ik mezelf namelijk erg wit en kan ik wel wat kleur gebruiken. In het voorbije jaar heb ik zes blushes verzameld, waar ik allemaal even blij mee ben. Benieuwd naar mijn verzameling? Kijk snel verder!

IMG_7759 - kopie2

HEMA blusher 05

IMG_7776

Ok, toegegeven, ik heb deze blush misschien wel gekocht voor het patroon. Zelf zo ik nooit zo een felroze kleur kiezen, maar kom op, hou cute zijn deze bloemetjes! Toch ben ik blij dat ik hem heb gekocht: je kan de kleur ook mooi subtiel aanbrengen, zonder er meteen als een clown uit te zien. En voor 2 euro in de sale verdween hij meteen in mijn mandje.

Catrice Strawberry Frappucino

IMG_7781

Ook deze kocht ik voor het mooie patroontje. Hij is niet super gepigmenteerd, maar geeft wel een hele lieve roze kleur af. Dit is een van mijn favorieten, zeker als ik voor een lichte look ga.

Essence Sweetheart

IMG_7789

Deze lichtroze blush zorgt voor een lief blosje op je wangen. Voor mij is hij vaak wat te licht, aangezien ik heel erg bleek ben. Ik gebruik hem vooral als ik een nudelook wil maken.

Sleek Rose Gold

IMG_7793

Deze blush stond al eeuwen op mijn verlanglijstje en nu heb ik hem eindelijk. Hij zou een dupe moeten zijn van Nars Orgasm, maar die heb ik helaas niet. Ik vind deze budgetvariant alleszins prach-tig. Het pigment is niet op en top, maar hierdoor kan je hem wel opbouwen in laagjes. Hij geeft een subtiele roze kleur af, maar vooral een prachtige gouden glans. Hiermee heb je dus ook meteen een highlighter aangebracht. Love it!

Max&More Peach 

IMG_7798

Deze blush won ik een hele tijd gelden op Instagram. Ik moet eerlijk toegeven dat ik hem nog niet vaak heb gebruikt, maar ik vind de kleur wel heel mooi. Deze heeft namelijk een koraalroze kleur en daar hou ik wel van.

Essence Secret it-girl

IMG_7800

Hiermee begon het allemaal: mijn allereerste blush. Op een dag werd ik wakker en ik dacht ‘ik heb nu toch echt wel eens een blush nodig’. Even later liep ik het Kruidvat buiten met dit mooie exemplaar. Het is nog steeds een van mijn lievelingsblushes, want ik vind het de perfecte kleur voor mij. Hij geeft een mooi koraalkleurige blos aan je wangen en fleur mijn gezicht meteen op.

Swatches

IMG_7817

V.l.n.r.: Essence Secret-it girl, Max&More Peach, Sleek Rose Gold, Essence Sweetheart, Catrice Strawberry Frappucino, HEMA Blusher 05

Wat is jouw favoriete blush?

Liefs, Eva

10 gedachtes over “Blush stash

Geef een reactie

