Plog: twintigste verjaardag

Sinds gisteren ben ik officieel geen tiener meer! Ik vind het nog steeds raar om te zeggen dat ik nu een twintiger ben, dat klinkt namelijk veel volwassener als ik ben. Vanwege de examens vierde ik twintigste verjaardag lekker thuis met mijn liefje erbij. Ondertussen heb ik wat foto’s gemaakt van mijn dag en het resultaat (inclusief mijn cadeautjes) zie je hier!

PicMonkey Collage2

2015-01-15%2010_53_46-horz

Toen ik opstond was de eetkamer mooi versierd. Leuk om zo wakker te worden!

2015-01-15 10.58-horz

Na het ontbijt ging ik in bad met dit überschattige rendierwashandje dat ik bij Primark kocht. Lush Golden Wonder (uit mijn gewonnen pakketje) kleurde mijn badwater mooi blauw.

2015-01-15 12.37.25

Na het badderen deed ik mijn make-up (met oa. het Lightly Toasted palet van W7) en stijlde ik mijn haar. Om het af te werken maakte ik een paar vlechtjes.

2015-01-15 17.31-horz

’s Avonds aten we hartige pannenkoeken, njummie! Natuurlijk kon een taart niet ontbreken. Helaas hadden we geen 20 kaarsjes dus blies ik er maar 17 uit.

2015-01-15 13.34-horz

Cadeautjestijd! Op Instagram kon je het al zien, ik had mijn allereerste MAC product gekregen! Na heel wat gezaag van mij, kreeg ik van mijn liefje de Nouvelle Vogue lipstick. Deze komt uit de The Matte LE en heeft een prachtige donkerroze kleur met een blauwe ondertoon. Zelf kende ik deze kleur nog niet maar ik vind hem prachtig! Ik ben dus superblij dat hij deze heeft gekozen. Ook kreeg ik van mijn ouders het Kleurentherapie boek. Ik had zelf een tijd geleden al het Enige Echte Kleurboek voor Volwassenen gekocht, maar ik vind deze veel leuker! Hier zijn al wat vlakken ingekleurd en bovendien staan er heel wat leuke dingen over kleuren in. Verder kreeg ik nog hele leuke, gebreide sokken, wat geld en een paar ponden (op valentijn ga ik met mijn liefje een dag naar Londen).

Ik heb alleszins erg genoten mijn verjaardag! Op naar de 21 😉

Liefs, Eva

3 gedachtes over “Plog: twintigste verjaardag

  1. Een dagje te laat maar alsnog een gelukkige verjaardag! Zo te zien heb je goed gevierd 😉 Leuk dat je een eerste MAC product kreeg. En wat fijn dat je voor Valentijn naar Londen gaat!

  2. Pingback: Oh happy days #02 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

