Inspiratie: winterwonderland party

Morgen is het eindelijk zo ver: ik verlaat de tienerjaren en spring op de twintigertrein. Hoewel ik het liefst een tiener zou blijven, lijkt het me stiekem ook wel leuk om te zeggen dat ik 20 ben. Aangezien ik midden in de winter verjaar, zocht ik wat inspiratie voor een winters feestje. Helaas kan ik voorlopig nog geen party organiseren vanwege de examens, maar wat inspiratie kan helemaal geen kwaad! Kijk je mee?

winter

Bij een feestje in de winter hoort natuurlijk warme chocomelk, en hoe leuk is zo’n chocobar? Zo kan iedereen zelf kiezen wat hij of zij in zijn drankje doet. Zuurstokjes en chocoladedruppels mogen zeker niet ontbreken. De sneeuwmanpopcorn vind ik echt heel origineel en lekker eruit zien, en van die chocoladepretzels loopt het water me al in de mond. Om het helemaal af te maken bestaat de versiering natuurlijk uit sneeuwvlokjes, strikjes en sneeuwmannetjes!

Heb jij al eens een winters feestje gegeven?

Liefs, Eva

4 gedachtes over “Inspiratie: winterwonderland party

  1. Wat een leuk thema! Altijd leuk zo’n themafeestjes al kruipt er altijd wel een heleboel tijd en voorbereidingswerk in! Ik wens je alvast een fijne verjaardag, ik wordt dit jaar ook 20 dus ik begrijp wel heel erg goed hoe je je voelt ;).

Geef een reactie

