Oh happy days #1

Ok, ik was van plan om pas na mijn examens terug te beginnen bloggen, maar ik had nu toch even tijd (lees: geen zin om te leren), dus ik schrijf toch maar. In Oh happy days vertel ik mijn leukste momentjes van de laatste tijd. Momentjes die me deden glimlachen, grijnzen en me gewoon erg happy maakten. Lees snel verder voor mijn portie geluk!

happydays

Afgelopen zaterdag (op 10 januari) legde ik mijn eerste examen af. Mijn eerste examen in mijn tweede bachelorjaar communicatiewetenschappen. Het jaar waarin ik mezelf beloofd had om keihard te leren zodat ik geen herexamens meer had en trots kon zijn op mezelf. En ok, ook wel omdat ik samen met het liefje een afspraak maakte: geen herexamens = een weekendje Disneyland. Wat was ik dan ook blij en opgelucht dat mijn examen goed ging! Dit jaar doe ik beter mijn best om alles netjes bij te houden en dat werpt toch wel zijn vruchten af. Goed begin van de examens!

Extra happy momentje toen ik gisteren mijn mail opendeed: Sandra van Miss Paperfection stuurde me ‘Spring even een gat in de lucht, want jij hebt gewonnen met mijn winactie!’ En springen deed ik. Ik had namelijk een supertof Lush-pakket gewonnen! Bij mij in de buurt ligt er geen Lush, en als ik dan eens in een winkel kom, hebben ze er nooit solden of een leuke editie. Nu kan ik eindelijk eens die heerlijke spulletjes proberen. Dus heel erg bedankt Sandra!

Vandaag kwam de nieuwe single van mijn favoriete band All Time Low uit. Als trouwe fan (al meer als 5 jaar fan), heb ik het nummer al de hele voormiddag op repeat staan. Het liedje heet trouwens ‘Something’s gotta give’. Me like! In maart ga ik ze trouwens voor de vijfde keer live zien, over precies 60 dagen (*fangirling*).

Vorige week leerde ik twee hele leuke meiden kennen: Alexandra en Stéphanie. Samen richtten we de groep ‘Bloggers swappen België’ op, waar we binnenkort een grote swap gaan organiseren. Ben je een Belgische blogger en heb je zin om mee te doen? Meld je dan nu aan! Ondertussen zijn we al echte vriendinnen geworden, heel leuk!

Allerlaatste geluksmomentje: mijn verjaardag! Ik verjaar namelijk deze donderdag, en alhoewel ik al 20 word, verheug ik me er toch een beetje op. Stiekem vind ik het wel spannend om de tienerjaren achter mij te laten en een echte twintiger te zijn!

Wat waren jouw geluksmomentjes van de afgelopen tijd?

Liefs, Eva

3 gedachtes over “Oh happy days #1

  1. Whaaa, dit postje is een van mijn geluksmomentjes van deze week! Ik ben heel blij met ons kleine groepje (mag altijd groter! dus zeker mee doen met z’n allen!). Ik ga zeker duimen voor je volgende examen want ik hoop dat je naar Disneyland kan gaan! Kunnen we weer met ons 3 disneyliedjes spammen.

    Love,
    Stephanie

Geef een reactie

