Happy New Year! + plannen voor 2015

Happy New Year iedereen! Het lijkt wel alsof 2014 is omgevlogen, zo snel ging het!

029cd3259bc8623de30b2696379a616c

Zoals je misschien wel doorhad heb ik een hele tijd al niets meer gepost. Dit kwam voornamelijk door mijn studies. Ik had het heel druk met papers schrijven en leren voor testen. Ook nu nog ben ik druk aan het blokken voor mijn examens, die binnenkort beginnen. Ik voelde ook steeds de druk om te bloggen, waardoor ik er even geen plezier meer in had. Op Instagram en Bloglovin’ bleef ik steeds wel blogs volgen, waardoor het ook terug bij mij begon te kriebelen. Helaas gaan mijn examens nu even voor. Daarom heb ik besloten om terug te bloggen vanaf 29 januari 2015. Mijn laatste examen vindt namelijk plaatst op de 28ste, dus daarna ga ik meteen aan de slag! Ik heb in de tussentijd heel wat producten verzameld, kerstcadeautjes gekregen en dingen besteld van eBay. Voorlopig zal ik dus wel genoeg hebben om over te schrijven! Ook heb ik besloten om mijn blog uit te breiden van een beautyblog naar een lifestyleblog. Zo kan ik makkelijker schrijven over de alledaagse dingen en zullen er wat meer gevarieerde artikels verschijnen. Ik kijk er al naar uit!

PicMonkey Collage - kopie

Verder heb ik nog wat andere plannen voor het nieuwe jaar. Ik startte een nieuw Instagram-account (365daysofeva) waar ik elke dag een foto/selfie ga plaatsen. Het zou dus superlief zijn mochten jullie me daar ook volgen! Ook heb ik heel wat diy-spulletjes besteld, die zeker hier op de blog zullen verschijnen. Het lijkt me superleuk om mijn eigen webwinkeltje te beginnen met zelfgemaakte spulletjes. Verder ga ik gewoon proberen om te genieten van elke dag en van jullie lieve reacties!

Wat zijn jouw plannen voor het nieuwe jaar?

-XOXO, Eva-

3 gedachtes over “Happy New Year! + plannen voor 2015

Geef een reactie

