Shoplog: Mini In The Box

Online shoppen, wat hou ik ervan! Urenlang rondstruinen op het internet, op zoek naar leuke spulletjes. Het fijnste aan internetwinkelen vind ik al de unieke dingen die ze verkopen. Dingen die je niet in de gewone winkels vindt: van leuke gadgets, unieke make-up of dat ene uitverkochte paar schoenen. Je gooit het in je virtuele winkelmandje en binnen een paar dagen of weken ligt het op je deurmat. Supereasy! Vandaag bestelde ik enkele leuke dingen bij Mini In The Box, een webwinkel met duizende leuke hebbedingetjes en gratis verzending.

nsfvxw1401338050203

Als ik een leuk notitieboekje zie, moet ik het hebben! Op Mini In The Box hadden ze zoveel unieke exemplaren, dat het moeilijk kiezen was. Uiteindelijk ging ik voor dit uberschattige boekje, inclusief oortjes!

Dieren notitieboekje – 0,95 euro

mhehji1382581692146

Ik gebruik heel vaak  van deze plakkertjes om mijn notities en samenvattingen netjes in te delen. Deze kwamen dus erg van pas, en hoe schattig is dat ninja-konijntje?!

Konijnen stickertjes – 0,91 euro

Heb jij wel al eens iets besteld van Mini In The Box?

-XOXO, Eva-

twitter // Instagram

6 gedachtes over “Shoplog: Mini In The Box

Geef een reactie

