Nonique Vochtinbrengende Gezichtswasgel // review

Zoals je een tijd geleden kon lezen, won ik op de blog van Bianca twee producten van Nonique. Ik gebruik ze nu al enkele weken en vandaag is het tijd voor de review van het eerste product: de Vochtinbrengende Gezichtswasgel.

IMG_6455

Deze face wash is gemaakt van biologische producten. Zo bevat het nonibladeren, aloë vera, advocado-olie en olijfolie. Allemaal ingrediënten die zorgen voor een lekker zacht huidje. Hij is geschikt voor ieder huidtype en belooft een diepe reiniging. De fles is ietwat onhandig: hij gaat moeilijk open en er komt nogal veel product uit, terwijl je toch maar een kleine hoeveelheid nodig hebt. De geur is dan weer wel een voordeel: hij ruikt naar limoenen en vooral heel natuurlijk.

IMG_6478

IMG_6470

Je brengt een beetje van het product aan op een vochtig gezicht, laat het even intrekken en spoelt het dan weer af met lauwwarm water. Na gebruik voelt mijn gezicht heerlijk fris en is het goed gereinigd. Alle make-upresten zijn verdwenen en mijn gezicht kan weer fijn ademen. Bovendien maakt het mijn huid niet vet, wat sommige producten wel doen. Ik ben heel tevreden van dit product en gebruik het dan ook dagelijks!

IMG_6465Kende jij dit merk al?

De Nonique Vochtinbrengende Gezichtswasgel is te koop voor 4,95 euro voor 100 ml, oa. HIER

-XOXO, Eva-

twitter // Instagram
2 gedachtes over “Nonique Vochtinbrengende Gezichtswasgel // review

Geef een reactie

