That’s What I Mint! – Essence Colour&Go // review

 Volgens mij is dit wel een van de bekendste Colour&Go nagellakjes van Essence. Deze mintgroene lak mocht dan ook zeker niet ontbreken in mijn stash. Toen ik hem aantrof in de salesbak ging hij meteen mee in het winkelmandje!IMG_6307

IMG_6312

Net als alle andere Colour&Go nagellaken heeft ook deze nummer 146 het welbekende brede borsteltje. Hiermee lak je makkelijk in een keer de hele nagel. Deze lak dekt perfect na twee dunne laagjes en blijft enkele dagen zitten. Bovendien droogt hij lekker snel op, perfect voor de ongeduldige mensen onder ons (lees: mezelf).

IMG_6364

IMG_6359

De kleur is in het echt wat feller als in het flesje. Het fel blauwgroen is dan misschien wel wat zomers, maar wie zegt dat knalkleuren niet mogen in de herfst? Ik ben alvast heel tevreden en vind dit lakje een mooie aanvulling op mijn verzameling!

Heb jij dit lakje al in je bezit?

That’s What I Mint (nummer 146) is te koop bij Kruidvat voor 1,69 euro

-XOXO, Eva-

Bloglovin’ // twitter // Instagram
8 gedachtes over “That’s What I Mint! – Essence Colour&Go // review

Geef een reactie

