3x beestachtige sokken

Ik hou van schattige sokjes, van bolletjes tot streepjes en bloemetjes: ik heb ze allemaal! Maar mijn favoriete sokken zijn toch wel die met dieren er op. Bij New Look neem ik elke keer steevast een aantal paar mee. Vaak geldt hier de actie “3 paar voor 5 euro” en daar maak ik dan ook gretig gebruik van. Mijn nieuwste aanwinst? Deze drie wilde paren.

IMG_6558

Deze aapjes staren je superlief aan vanop de bordeauxrode kousjes, onweerstaanbaar!

aapjes

Pastelblauw + egels + paddenstoelen met witte stippen = liefde!

egels

Dit zijn sinds kort mijn lievelingssokken. Hoe leuk is deze nerdy beer? De streepjes maken het helemaal af.

beertjes

Deze sokken kosten 2,50 euro per paar of 5 euro voor drie paar. Wil je zelf ook van die leuke sokken inslaan? Kijk dan zeker eens HIER of in de New Look winkels.

-XOXO, Eva-

Bloglovin’ // twitter // Instagram
7 gedachtes over “3x beestachtige sokken

Geef een reactie

