Welkom bij de nieuwe Her Name Is Eva

Na iets meer als een half jaar bloggen vond ik het wel eens tijd voor wat nieuws. Door de start van het nieuwe academiejaar kwam mijn blog helaas wat op de achtergrond. Nu ik wat weer gesetteled ben op kot en op de universiteit kan ik weet volop tijd maken voor mijn geliefde stukje internet. Ik besloot er dan maar ineens een nieuwe start van te maken, Her Name Is Eva 2.0!

foto

Wat kan je verwachten? Een nieuwe lay-out, mooiere foto’s en meer onderwerpen. Her Name Is Eva werd, zoals je wel ziet, in een nieuw jasje gestoken. Ik probeer meer tijd te steken in het fotograferen en zo betere en mooiere foto’s te trekken. Ook de teksten veranderen: persoonlijker en uitgebreider. Naast beauty en verzorging zal je ook meer fashion en lifestyle terugvinden. Een aantal kleine aanpassingen dus, maar ik weet zeker dat ik zo meer zin krijg om te bloggen en hopelijk leest het ook leuker voor jullie.

Natuurlijk blijven heel wat dingen ook hetzelfde. Je zal nog steeds wenslijsten, kwaliteitsvolle reviews, leuke tips en vragen voor jullie terugvinden. Ook mijn social media kanalen blijven hetzelfde -deze vind je trouwens terug onder elke post. Bovendien zou ik het superleuk vinden als je mij hier volgt, binnenkort bereik ik namelijk enkele mijlpalen en hier zou ik jullie natuurlijk voor willen belonen. Denk aan 400 volgers op Bloglovin’, 150 volgers op Instagram of 100 volgers op Twitter. Superleuk allemaal!

Tot slot zou ik mijn lieve lezers nog willen bedanken. Of je nu mijn blog al volgt vanaf het begin of pas sinds gisteren: niets zou mogelijk zijn zonder jullie! Daarom dus: duizendmaal bedankt, love you all!

Heel veel plezier op mijn vernieuwde blog!

-XOXO, Eva-

Bloglovin‘ // twitter // Instagram
6 gedachtes over “Welkom bij de nieuwe Her Name Is Eva

Geef een reactie

