Pump Up Booster Furious Volume Mascara – Miss Sporty // review

Enkele weken geleden bezocht ik voor het eerst de Etos en nam ik mijn allereerste Miss Sporty product mee. Deze ‘Furious Volume’ mascara belooft tot 9 maal langere wimpers in de kleur ‘Extra Black’. Die moest ik uitproberen!

IMG_6190b - kopie

IMG_6192IMG_6193Het eerste wat mij opviel, was de vorm van het borsteltje. Deze heeft namelijk een gebogen en een rechte kant. Met deze combinatie verkrijg je in meerdere laagjes extra lange wimpers zonder klontertjes.

IMG_5931

zonder mascara

IMG_5932

met mascara

Wow, wat een mooi effect! De mascara maakt je wimpers superlang en superzwart. Het enige nadeel dat ik ondervonden heb, is dat hij niet snel opdroogt. Hierdoor krijg je soms wel eens vlekjes, maar die kan je makkelijk wegvegen. Eenmaal hij droog is, blijft hij ook nog eens lekker lang zitten. Een top mascara voor een klein prijsje!

IMG_5945 - kopie

links met mascara // rechts zonder mascara

IMG_6197

Deze mascara kost 4,49 euro en is verkrijgbaar bij Etos

-XOXO, Eva-

11 gedachtes over “Pump Up Booster Furious Volume Mascara – Miss Sporty // review

  1. Pingback: What’s in my make-upbag | Her Name Is Eva

  2. Pingback: Shoplog: Maastricht (Bijenkorf, Etos en MAC) | Her Name Is Eva

  3. Pingback: Picture my week #4 en #5: veel liefde en veel chocomelk | Her Name Is Eva

  4. Pingback: MUA Lash Boom Mascara | Her Name Is Eva

  5. Pingback: What’s in my make-upbag: op citytrip! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

