Webshop in de kijker: All The Musthaves

Ik hou van meiden die initiatief tonen. Marieke opende samen met haar nichtje een webshop, genaamd ‘All The Musthaves’. Hier kan je mooie, fashionable horloges kopen aan een lage prijs. Eigenares Marieke vertelt je meer over haar winkel.

PaarseGenevaDiamant-horz

Ik ergerde me heel erg aan de webshops en winkels die horloges en andere sieraden verkochten voor veel geld.
Creatief als ik ben, ging ik online op zoek naar goedkopere versies en die vond ik. Ik kocht wat horloges en accessoires voor mezelf, en kreeg daar heel veel positieve reacties op. Toen heb ik besloten om samen met mijn nicht een klein webshopje te openen.
StreepRoze-horz
Dit doen we nog niet via een website omdat we het op dit moment nog via Facebook en Instagram redden.
Hoe kun je bij ons bestellen? Dit gaat via Facebook of mail (bestellen@allthemusthaves.com). Stuur een berichtje naar onze Facebook of mail en we zullen meteen antwoorden. Daarna doen we het horloge op de post. We vragen geen dure verzendkosten, alleen maar de kosten voor de postzegel(s). We houden de kosten zo voor beide partijen laag. Het is gewoon onze hobby en we hoeven er niet rijk van te worden!
Hier vind je All The Musthaves terug:
Ken jij deze webshop al?

-XOXO, Eva-

4 gedachtes over “Webshop in de kijker: All The Musthaves

Geef een reactie

