Sandy says hello – Essence eyeshadow // review

In de afprijsbak van het Kruidvat vind je vaak hele leuke spulletjes voor een klein prijsje. Zo kon ik ‘Sandy says hello’, een oogschaduw van Essence, scoren voor maar 50 cent. Aanvankelijk nam ik hem gewoon mee voor de naam -onze cavia heet namelijk ook zo- maar eenmaal thuis bleek het ook nog eens een prachtige kleur te zijn!

IMG_6048b

IMG_6045

Sandy says hello is een rosegouden kleurtje met metallic effect. Hij voelt enorm zacht aan, het lijkt wel een creme oogschaduw. Toch is het wel degelijk een poeder met heel veel pigment. Hij is gemakkelijk in gebruik en met een of twee laagjes heb je al meteen een mooie kleur.

IMG_6076

IMG_6066

Deze kleur is perfect voor een snelle, natuurlijke look. Gebruik hem over het hele bewegend ooglid en voila, je ooglook is klaar. De glitters maken het geheel wat sjieker, maar zijn niet too much. Ik weet zeker dat ik deze oogschaduw nog vaak zal dragen, hij verdwijnt dan ook meteen in mijn everyday bakje!

IMG_6090IMG_6091

Sandy says hello is te koop bij Kruidvat voor 1,69 euro.

Kende jij dit kleurtje al?

-XOXO, Eva-

8 gedachtes over “Sandy says hello – Essence eyeshadow // review

Geef een reactie

