eBay bestelling

De meeste mensen hebben wel al eens iets besteld op eBay. In dit enorme online winkelcentrum vind je zowat alles: van boeken tot sieraden, knutselspullen en gsmhoesjes. Ik zat al een tijdje met het idee om zelf juweeltjes te gaan maken. Ik hou namelijk van DIY’en en hoe leuk is het om je eigen armbandje te dragen? Daarom bestelde ik een aantal spullen om mee te beginnen.

hartjes

100 hartjes // 2,99 dollar // LINK

wax cotton

15 meter wax cotton draad in Aqua Blue // 1,20 dollar // LINK

wax cotton

15 meter wax cotton draad in Deep Rose // 1,20 dollar // LINK

Begin oktober komen de spullen aan, vanaf dan zal je ze ook zien verschijnen op de blog! Zoals je ziet heb ik meteen een hele voorraad aangeschaft, zodat ik wat extra armbandjes heb om weg te geven of te verkopen.

Koop jij wel eens iets op eBay?

-XOXO, Eva-

9 gedachtes over “eBay bestelling

  1. Pingback: Mini shoplog: Kruidvat en Ebay | Her Name Is Eva

  2. Pingback: Zelfgemaakte armbandjes + WIN! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

