2x Max & More Moisturizing Lipgloss // review

Al lange tijd wou ik wat producten uittesten van het beautymerk van de Action, namelijk ‘Max&More’. Helaas geraakte ik er maar nooit en voor mijn portemonnee was dat misschien maar goed ook. Ik kom meestal met heel wat meer thuis dan waarvoor ik eigenlijk ging! Gelukkig won ik via de blog Expecto Patronum een leuke doos vol met goodies. Hierbij zaten ook wat spulletjes van de Action, waaronder twee Moisturizing Lipglossen.

Max&More Moisturizing Lipgloss

De structuur van de lipglossen zag ik nog nooit: ze smeren als het ware de gloss over je lippen. Hij is ook wat dikker, alsof je verf op je lippen doet. Gelukkig kan je de gloss makkelijk verdelen en laat hij geen strepen na. Ook trekt hij niet in de lijntjes en maakt hij je lippen lekker zacht. Beide kleuren bevatten geen glitter en zitten ergens tussen glossy en mat in, een hele fijne afwerking vind ik zelf! Ze drogen ook snel op, waardoor ze langer blijven zitten en niet uitlopen. Bovendien bevatten de glossjes bijna evenveel pigment als een gewone lippenstift.

2 – Shiny Pink

2 Shiny Pink2 Shiny Pink

Een lief, zachtroze kleurtje. Deze zorgt voor een naturelle, schattige look. Ideaal dus voor een dagje school! Hij blijft niet heel lang zitten maar overleeft wel een drankje.

24 – Grape

24 Grape24 Grape

Wow, wat een knalkleur! Deze donkerrode kleur trekt in je lippen en blijft dus lekker lang zitten. Hij droogt snel op en is makkelijk op te bouwen. Je kan hem dus ook wat subtieler aanbrengen.

Ik ben heel tevreden met de twee kleuren. Grape zou ik nooit gekozen hebben, maar stiekem vind ik wel dat hij me staat. Als je op zoek bent naar goedkope lipgloss met veel pigment, moet je zeker eens langs de Action gaan!

10 gedachtes over “2x Max & More Moisturizing Lipgloss // review

Geef een reactie

