Vraag op zondag #3: luxe of toch maar niet?

Stiekem dromen we allemaal wel van een hele kast gevuld met MAC en Chanelproducten. Helaas vinden onze portemonnee’s dit niet zo leuk en gaan we in werkelijkheid vaker voor budgetmerken als Essence of Catrice. Natuurlijk zijn deze even goed als hun duurdere zusjes! Maar wat vind jij nu het leukste? Luxeproducten of toch maar de budgetvariant?

Luxe of budget?

image

Zelf heb ik bijna geen enkel luxemerk in mijn kast staan. De duurdere spullen vind ik leuker om te krijgen en ik bestook mijn vriendje dan ook met hints en tips voor de volgende verjaardag of gelegenheid. Hopelijk onthoudt hij mijn lange verlanglijstje! Budgetmerken koop ik dan weer wel veel zelf: ‘die euro gaat het nu ook niet maken!’ denk ik dan vaak. Het Kruidvat is nu eenmaal veel bereikbaarder als een dure parfumerie of webwinkel. En stiekem vind ik die goedkopere varianten net zo leuk als de dure!

Ga jij voor luxe of budget?

-XOXO, Eva-

4 gedachtes over “Vraag op zondag #3: luxe of toch maar niet?

  1. Ik koop wel meer budget maar met luxere producten ben ik toch ook wel heel blij. Vooral op mijn MAC lipsticks ben ik dol! Maar het merendeel van mijn stash bestaat ook gewoon uit budget 🙂

Geef een reactie

