Oorbellen bij V&D

Onlangs ging ik lekker shoppen in Maastricht en natuurlijk kon de V&D ook niet ontbreken op mijn shoptripje. Hier hadden ze een heleboel leuke juwelen aan zachte prijsjes. Ik kocht drie paar oorbellen voor in totaal twee euro, koopje!

IMG_5843b

IMG_5851

Als eerste ging ik voor deze mooie, zachtroze bloemetjes. Ik draag de laatste tijd niet meer zo vaak roze, maar deze waren zo lief dat ik ze niet kon laten liggen!
Normaal gezien kosten deze pareltjes 2,95 euro.

IMG_5863 IMG_5859

De volgende twee paar oorbellen zaten samen in een pakje. Voor maar een euro kreeg ik een paar gouden knopjes en een paar gouden hartjes. Heel subtiel maar wel mooi bij een drukkere outfit.
De normale prijs voor deze vier oorbellen is 4,99 euro.

Zoals je ziet hou ik erg van subtiele, kleine oorbellen. Langere hangers vind ik vaak wat zwaar en vervelend zitten, dus oorstekers zijn de oplossing voor mij! Waar hou jij het meeste van?

-XOXO, Eva-

3 gedachtes over “Oorbellen bij V&D

Geef een reactie

