3x gewonnen!

De keren dat ik al iets gewonnen heb in mijn leven kan ik makkelijk op een hand tellen. Erg veel geluk in het spel had ik dus niet. Tot een paar weken geleden! Plots kreeg ik drie dagen achter elkaar het mailtje met daarin ‘Proficiat! Jij hebt gewonnen’. Superblij (en ook wel een beetje verbaasd) mailde ik mijn gegevens en heel veel bedankjes terug naar de blogsters. Om hen nog eens extra in de bloemetjes te zetten vind je hieronder hun blog en wat ik heb gewonnen terug. Uiteraard verschijnen er binnenkort nog uitgebreide reviews van alle producten!

IMG_5754b

Dr. Hauschka bronzer – Beauty Treasures

IMG_5760

Via de blog van Steffi won ik deze mooie, duurzame bronzer van Dr. Hauschka, meteen ook mijn eerste luxeproduct! Naast de bronzer zat het pakketje nog vol met andere leuke goodies, zoals testers, kleine flesjes douchegel en een boek met uitgebreide informatie.

Goedgevuld pakket met heel veel spulletjes – Expecto Patronum

IMG_5756

Op de blog van Jorinda won ik een heleboel spulletjes, van nagellakjes tot lipglossen en zelfs een dagcreme van Dr Van der Hoog. Superleuk om al deze dingen uit te proberen!

Face care en facewash van Nonique – Pink It!IMG_5761

Als laatste kreeg ik van Bianca te horen dat ik deze twee producten van Nonique had gewonnen. Ik had nog nooit iets geprobeerd van dit merk, maar volgens haar waren ze zeker de moeite waard. Ondertussen gebruik ik ze al een aantal dagen en ik ben er heel tevreden van!

Doen jullie wel eens mee aan winacties?

-XOXO, Eva-

6 gedachtes over “3x gewonnen!

Geef een reactie

