Ik ben terug!

Mij gemist de afgelopen weken? No worries, want ik ben helemaal terug! De afgelopen weken had ik het erg druk met herexamens, werk en speelplein. Tussendoor heb ik geprobeerd wat foto’s te maken voor mijn blog, maar echt schrijven kwam er niet van. Heel erg jammer, want ik was net goed op dreef! Gelukkig zijn mijn herexamens voorbij, heb ik geen speelplein meer en moet ik zaterdag voor de laatste keer werken. Ook ben ik een aantal keer snel het Kruidvat in- en uitgestapt, waardoor ik weer een voorraadje make-up heb kunnen inslaan. Verwacht je dus aan een boel reviews de komende tijd! Ook de inspiratieposts, wenslijstjes en alle laatste nieuwtjes uit beautyland zijn onderweg naar jullie. Veel plezier met het lezen van mijn blog!

IMG_5608

-XOXO, Eva-

2 gedachtes over “Ik ben terug!

Geef een reactie

