Dark Denim – Maybelline // review

Soms kom je echt geweldige koopjes tegen: zoals een Maybelline Superstay met maar liefst 70 procent korting! Deze belooft 7 dagen lang te blijven zitten zonder te chippen. De vernieuwde geltechnologie met anti-uv filter beschermt en versterkt je nagels, en het afgeronde borsteltje zorgt voor een perfecte applicatie.

IMG_5562b

IMG_5568

Met het ronde borsteltje heb ik mijn nagels snel gelakt. Jammer genoeg dekt de lak pas na drie, of soms wel vier, laagjes. Ook droogt hij heel traag, waardoor je soms wel eens veegjes of afdrukken op je nagels hebt, jammer! De kleur vind ik wel heel mooi: een donker jeansblauw. In een bepaald licht lijkt hij zelfs zwart! Het staat heel chique en verzorgd.

IMG_5399

IMG_5560

Boven: dag 1, onder: dag 7

En dan nu de test: blijft hij zeven dagen zitten? Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de houdbaarheid. Hij blijft vijf dagen mooi zitten, daarna begin je de randjes te zien. Maar ook nu op dag zeven zit de lak er nog mooi op, enkel mijn wijsvinger begint te chippen. Deze belofte maakt hij dus dubbel en dik waard!

IMG_5566

De Maybelline Superstay lijn is te koop bij oa. Kruidvat voor 8,99 euro.

-XOXO, Eva-

7 gedachtes over “Dark Denim – Maybelline // review

  1. Wat een mooie kleur! Alleen balen dat hij zo langzaam droogt en je zoveel laagjes nodig hebt, dan ben je lang bezig met lakken! Ik ben daar zo ongeduldig voor, ik kan echt niet zo lang wachten en niets doen met mijn handen haha, hoe mooi ik hem ook vind, deze sla ik over, al wil ik nog wel heel graag een keer een gellakje waar je geen lamp voor nodig hebt. Goede review!

Geef een reactie

