Argan en Camelia olie haarmasker – Garnier Ultra Doux // review

Ik heb veel last van statisch, dik haar. Wanneer het weer even verandert pluist mijn haar dus meteen. Bovendien zijn de puntjes vaak kapot door het vele stijlen. Tijd dus om een verzorging aan te schaffen. Bij Kruidvat koos ik voor het voedend haarmasker met Argan en Camelia olie van Garnier Ultra Doux.

IMG_5307b

IMG_5316

Dit masker zit in de welbekende pot van Garnier van 300 ml. Hier kom je dus lekker lang mee toe! Het bevat geen siliconen of parabenen en is opgebouwd uit natuurlijke extracten. Argan olie zorgt voor voeding en bescherming, terwijl de camelia olie je haar laat glanzen en het zacht maakt. De perfecte combinatie voor gezond en glanzend haar!

Je masseert het masker in je haar en laat het drie minuten intrekken. Hierna kan je het heel gemakkelijk uitspoelen, het masker lijkt wel te smelten! De camelia olie zorgt voor een heerlijke geur die ook na het uitspoelen nog aanwezig is.

IMG_5309

Ik gebruik het masker nu zo’n twee keer per week en ik merk dat mijn haar heel wat gezonder aanvoelt en prachtig glanst. Bovendien voelt het meteen heel zacht aan en ruikt het heerlijk.

Te koop bij oa. Kruidvat voor 3,99 euro

Gebruik jij al een haarmasker?

-XOXO, Eva-

Volg Her Name Is Eva: Twitter // Instagram // Bloglovin’

8 gedachtes over “Argan en Camelia olie haarmasker – Garnier Ultra Doux // review

  1. Pingback: Mijn favoriete haarverzorgingsproducten | Her Name Is Eva

  2. Pingback: Ultra Doux voedend haarmasker met vruchtenkorrels | Her Name Is Eva

Geef een reactie

