Spam your blog sunday

Vandaag een speciale editie van ‘spam your blog saturday’: ‘spam your blog SUNDAY’! Het principe blijft hetzelfde: je mag hieronder je site zoveel spammen als je wil: ik bekijk ze allemaal. Veel spamplezier!

spam

-XOXO, Eva-

7 gedachtes over “Spam your blog sunday

  1. Ohnee, twee dagen te laat! Mag het nog? 🙂 ik ben Eva, 23 en schrijf op http://realitijd.be over beauty en lifestyle. Af en toe met een ecologische toets. Ik houd van natuurlijke en eerlijke producten, bekijk wat dieper ingrediënten en klets soms over ecologische topics zoals broodfok, recycleren, en dierenproeven… Dankje als je een kijkje neemt!

  2. Ik heb zelf niet echt een blog, maar schrijf wel meermaals per week voor die van mijn beste vriendin Veronique. Je kan ons vinden op http://verodoesthis.blogspot.be/
    Het zou natuurlijk ontzettend fijn zijn als je een kijkje wil nemen, en nog leuker als je ons zou gaan volgen! 😀

    We schrijven over erg uiteenlopende dingen, waar beauty en lifestyle de lichte overhand nemen. Maar we schrijven ook over ons eigen leven, films & muziek…
    Kortom, een erg gevarieerde blog die het bekijken waard is! 😉

    Momenteel lopen er ook 2 winacties bij ons; eentje voor mannen en eentje voor vrouwen! 😉

  3. Hee!!
    Lief dat we mogen spammen! Mijn blog kan je vinden op http://www.diysforyouandme.weebly.com . Het idee was eerst om over alleen maar DIY’s te bloggen, maar er komen nu ook steeds meer andere berichtjes online. Het onderwerp probeer ik over het algemeen wel gewoon DIY’s te houden. Dus ben je creatief, maar heb je geen inspiratie meer of ben je niet zo creatief maar ben je in een enorme ik-wil-nu-wat-maken bui? Neem dan vooral een kijkje!
    Of nou ja, je kan eigenlijk altijd een kijkje nemen… Ik zal het heel leuk vinden om je op mijn blog te zien!
    Liefs ♥
    P.S op dit moment kan je ook vragen insturen voor een Q&A die ik over 2 en een halve week erop zet ivm de halve verjaardag van mijn blog!! :D

Geef een reactie

