3x subtiele kettingen // tip

De laatste tijd zie je overal grote statementkettingen verschijnen, maar ik vind subtiele kettingen net zo leuk. Ze geven je outfit net wat extra en zorgen ervoor dat je niet over the top gaat. Bovendien hebben sommige exemplaren een speciale waarde. Ik laat je drie subtiele kettingen van mij zien en vergelijkbare versies in (online) winkels.

IMG_5057b

Deze hartjesketting kreeg ik van mijn vriendje toen we een jaar samen waren. Hij kocht hem bij de juwelier en betaalde er dus wat meer voor, ik draag hem vooral bij speciale gelegenheden en ben er heel trots op! De hanger bevat zilveren steentjes en is wat gebogen, zodat het licht de steentjes altijd laat schitteren. Bij heel wat goedkopere winkels zoals H&M, Forever21, New Look of Claire’s vind je vergelijkbare modellen.

IMG_5065-tile

Hartjesketting met steentjes – 5,95 euro

Jaren geleden kocht ik deze cameraketting, omdat ik van fotografie hou. Waar ik hem precies kocht weet ik niet meer, maar op eBay vond ik dit exemplaar.

IMG_5072-tile

Ketting met camera – 0,99 dollar

Via de webshop Bornprettystore.com ontving ik deze infinityketting. (Je kan nog steeds genieten van 10% korting op je bestelling met de code ‘GROT10’). Met het infinityteken scoor je altijd: denk maar aan de vele oorbellen, armbanden en tattoos met de omgedraaide acht. Ook bij New Look doen ze mee met de hype.

IMG_5066-tile

Infinityketting Bornprettystore – 1,48 euro  // infinityketting New Look – 3,99 euro

Heb jij een subtiele ketting of ga je toch voor een statementexemplaar?

-XOXO, Eva-

 

5 gedachtes over “3x subtiele kettingen // tip

Geef een reactie

