Wishlist: schoolspullen // Wenslijst Woensdag

Natuurlijk hebben we nog lekker lang vakantie, maar toch kan ik altijd van nieuwe schoolspullen genieten. Ik hou ervan om leuke schriftjes en pennenzakken in te slaan en vaak versier ik ze met tape of stiften. Bij de HEMA vind ik altijd leuke spullen. Wie het wat goedkoper wil kan terecht bij de Action of het Kruidvat. Maar ook bij winkels als H&M hebben ze vaak leuke etuis of schriften. Kijk snel mee naar mijn wenslijstje!

4-in-1-collegeblok-14530084-product_rd-167128731-tile

 

HEMA – 2,75 euro // H&M – 2,99 euro // HEMA – 3,25 euro

Action – 0,55 euro // Ikea – 2,49 euro // H&M – 4,99 euro

Ikea – 1 euro // Action – 0,39 euro // H&M – 1,99 euro

Heb jij al geshopt voor schoolspullen?

-XOXO, Eva-

3 gedachtes over “Wishlist: schoolspullen // Wenslijst Woensdag

  1. Leuke spullen! Ik heb gisteren voor schoolspullen geshopt, vooral bij de Hema ben ik goed geslaagd(: Hun spullen vind ik zo leuk, en ze hebben ook heel veel washitape, om zelf dingen mee te versieren!

Geef een reactie

