Kneipp Douche favourites // review

Ondertussen heb ik al een hele verzameling douchegels maar omdat ik het heerlijk vind om af te wisselen, kan ik er nooit genoeg hebben. En dat heeft mijn liefje ook goed begrepen, want toen we afgelopen weekend (19 juli) anderhalf jaar samen waren kreeg ik een hele doucheset cadeau. Hij kocht voor mij de ‘Douche favourites’ van Kneipp, met vier verschillende douchegels. 

IMG_5028b

De douchegels zitten netjes verpakt in een grote doos. Elk flesje bevat 75 ml en is gemaakt van natuurlijke stoffen. Het fijne aan Kneipp is dat hun producten geen conserveringsmiddelen bevatten en dierproefvrij zijn. 

IMG_5026b

De gels schuimen niet fel maar hebben wel een heerlijke geur die zich door de hele kamer verspreidt. Zo kan je lekker lang genieten van een warme douche. Bovendien verzorgen ze je huid goed en maken ze hem lekker zacht.IMG_5033

De ‘Douche favourites’ set bestaat uit vier geuren met elk een speciale werking. De lavendelgeur zorgt voor pure ontspanning. Het lijkt meteen alsof je in een veld vol lavendel rondloopt. De amandelbloesemgeur maakt je huid extra zacht en ruikt lekker fris en bloemig. De mint eucalyptus ruikt heel sterk en laat je vrij ademen, lekker voor als je verkouden bent dus. De passievrucht-grapefruit variant tenslotte zorgt voor een vrolijk gevoel. Deze ruikt lekker exotisch en fruitig en is dus perfect geschikt voor de warme zomerdagen.

Ik vind de passievrucht-grapefruit het lekkerst, omdat ik van meer exotischere geuren hou. Maar ook de andere zijn heerlijk om te gebruiken: de geur blijft lekker lang hangen en mijn huid voelt superzacht na gebruik. Een perfect cadeau dus!

Deze set is oa. te koop bij Kruidvat voor 9,99 euro

-XOXO, Eva-

 

3 gedachtes over “Kneipp Douche favourites // review

  1. Pingback: Heerlijk badderen met Kneipp | Her Name Is Eva

Geef een reactie

