Wishlist: Esprit zomer 2014 // wenslijst woensdag

In het middelbaar droeg ik een uniform, dit betekende dat ik enkel simpele witte en groene bloesjes mocht dragen. Deze vond ik vaak bij Esprit. Maar ook nu neem ik er soms nog eens een kijkje, vooral hun zomercollectie vind ik heel mooi! Ik liet me helemaal gaan in de webshop en stelde een zomers wenslijstje samen, kijk je mee?

Topjes

Image

19,99 euro // 29,99 euro // 25,99 euro

Elk jaar sla ik weer een voorraadje topjes in, ik vind het heerlijk om bij warm weer gewoon een short met een leuk topje te dragen. Het blauwe t-shirt met aztec print lijkt me ideaal voor boven een wit shortje te dragen: lekker stoer en simpel. Het middelste topje is wat feestelijker en vrouwelijker, maar past ook perfect op het strand: handig om een kleurtje op te doen. Het witte shirtje met palmbomen is lekker luchtig: heel fijn op een hele hete dag dus!

Shortjes

Image

49,99 euro // 39,99 euro // 59,99 euro

Ook van shortjes heb ik al een hele collectie. Ik werd helemaal verliefd op het roze shortje met print, superlief! Een basic jeansshortje mag natuurlijk ook niet ontbreken in je kledingkast. En dit roze kanten exemplaar is toch enorm schattig, vind je niet?

Kleedjes

Image

49,99 euro // 49,99 euro // 59,99 euro

In mijn kast hangen veel feestkleedjes, maar zomerse exemplaren heb ik nog niet. Reden genoeg om te shoppen! Het zwarte jurkje met print is lekker speels en licht, ideaal voor een dagje zonnen op het strand. Tijdens het shoppen draag ik liefst makkelijke kleding. Mijn oog viel op het lieve mintgroene jurkje. Vooral de details aan de schouderbandjes vind ik prachtig! ’s Avonds een cocktailfeestje? Ook dan kan je bij Esprit terecht voor de perfecte outfit. Dit mooie kleedje met zwarte en groene print is ideaal om helemaal uit de bol te gaan.

Bikini’sImage49,99 euro // 29,99 euro // 29,99 euro

De bikinicollectie van Esprit zag ik al eerder in de winkel hangen: en wat is hij mooi! Lekker retro en vrouwelijk, met veel streepjes, bolletjes en strikjes. Mijn favoriet is het blauwe exemplaar met bolletjes, dit model vind ik ook altijd het lekkerst zitten.

Heb jij al wat gekocht uit de nieuwe zomercollectie van Esprit?

-XOXO, Eva-

3 gedachtes over “Wishlist: Esprit zomer 2014 // wenslijst woensdag

Geef een reactie

