Q&A

Image

Op Instagram zag je het misschien al verschijnen, maar nu ook op mijn blog. Heb je een brandende vraag die je mij altijd al wilde stellen? Grijp je kans en vraag hem hieronder! Anonieme vragen mogen ook altijd gemaild worden naar hernameiseva[at]hotmail.com. Kom maar op met die vragen!

-XOXO, Eva-

2 gedachtes over “Q&A

  1. Ik ben hier voor het eerst en na je ‘About me’ pagina bekeken te hebben heb ik nog wel wat vraagjes 😉

    Wat vind je het leukst en het minst leuk aan je studie?
    Van welk merk zou je het liefst make-up kopen als je een veel groter budget had?
    Hoe hebben jij en je lief elkaar leren kennen en hoelang zijn jullie samen?
    Op wat voor soort school heb je gezeten dat je een uniform droeg? Wij hebben dat niet in Nederland!
    Wat is de gekste droom die je ooit hebt gehad?
    Als je één voedingsmiddel mag uitkiezen wat dezelfde geur/kleur/smaak behoud maar ineens super gezond is zodat je er zoveel van kan eten als je wilt, wat zou je dan kiezen?

    Succes daarmee haha 😉

Geef een reactie

