Denim Moore – Catrice // review

Omdat mijn examen vandaag zo goed ging en aangezien je nooit genoeg nagellak kan hebben, besloot ik mezelf te verwennen met een nieuw lakje. Ik had nog maar een paar kleuren van Catrice en omdat de kwaliteit over het algemeen wel goed is koos ik voor “Denim Moore” van Catrice.

IMG_4553b - kopie

IMG_4595

IMG_4583

Net zoals de andere lakken heeft ook deze een breed, afgerond borsteltje. Heel makkelijk in gebruik dus! Met twee laagjes heb je een mooie dekking. De naam “denim” past er perfect bij: het is een jeansblauwe kleur, die een pastelkleurige schijn heeft. Ook zit er een lichte glitter in. Ik vind dit een perfect kleurtje voor de zomer, lekker blauw en pastel!

Dit lakje kost 2,99 euro per stuk en is oa te koop bij Kruidvat

Heb jij dit lakje al in je bezit?

-XOXO, Eva-

9 gedachtes over “Denim Moore – Catrice // review

  1. Ha! Grappige naam 🙂 ik vind de kwaliteit ook best goed! Helaas is het niet een kleurtje dat mij zou staan, ik kies nogal gauw voor nude kleurtjes. Misschien moet ik mijn grenzen eens verleggen 😉

Geef een reactie

