Homemade gezichtsscrub // tip

Een tijdje geleden kwam ik op internet de gemakkelijkste gezichtsscrub ooit tegen. Ik besloot hem zelf uit te proberen en hem met jullie te delen!

IMG_4449b

IMG_4454b

Nodig: 1 eetlepel suiker // 1 theelepel honing // 1 theelepel citroensap // 1 theelepel olijfolie

Meng alles door elkaar en scrubben maar! Ik masseer de scrub gedurende een paar minuten op een vochtig gezicht. Daarna spoel ik het af en gebruik ik een washandje om alle restjes te verwijderen. Met deze hoeveelheid heb je ruim genoeg om je gezicht een a twee keer te scrubben. Je kan natuurlijk een grotere hoeveelheid maken en deze bewaren in de koelkast.

Na het scrubben voelt mijn huid superzacht aan, heerlijk! Gelukkig ruikt mijn gezicht nadien niet naar honing of olie. Dit is de perfecte scrub om snel even te maken wanneer je huid wat verzorging kan gebruiken maar je geen masker in de buurt hebt. Hij is heel snel gemaakt en nog eens heel goedkoop!

Ps: ik ben vergeten op welke blog ik dit recept heb gevonden. Mocht het dus van jouw blog komen: laat het me dan weten en ik zet jouw naam erbij!

-XOXO, Eva-

6 gedachtes over “Homemade gezichtsscrub // tip

Geef een reactie

