Looking back: 100e artikel + spam your blog!

Dit is officieel het honderdste bericht op mijn blog! Om dat te vieren leek het me leuk om enkele berichten van mij op een rij te zetten. Ik wil alvast iedereen die mijn blog leest heel hard bedanken en ook even een bedankje voor alle lieve reacties: superleuk! Aan het einde van het artikel mogen jullie ook spammen dus lees snel verder!

100000

Eerste artikel

4251c-img_2661

In mijn eerste artikel, op 22 februari 2014, reviewde ik de Papaya shower gel van The Body Shop. Dit was ook de eerste keer dat ik iets reviewde en ik vond het heel leuk om te doen! Sindsdien heb ik heel wat andere producten gereviewed.

Populairste artikel

sjdjsq

Het artikel met de meeste reacties is de eerste Spam Your Blog Saturday. Altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken!

Meest gelikete foto op Instagram

IMG_4393

Ik hou van Instagram! Zo kan ik snel dingen van mijn leven delen en jullie op de hoogte houden. De foto van mijn review van mijn geliefde Catrice lakje kreeg 21 likes.

Eerste samenwerking

IMG_4265

 

Via de webshop Born Pretty Store ontving ik enkele leuke juwelen die ik mocht reviewen. Heel fijn om te doen en jullie vonden mijn keuze ook geslaagd! Vooral deze bloemetjesketting viel in de smaak bij jullie.

Leukste artikel om te schrijven

392d3-img_3238

Ik hou van make-up en ik hou van reviewen. Dit artikel waarin ik het All About Nude palette van Essence review vond ik dan ook heerlijk om te schrijven!

Land met de meeste bezoekers

kaartje2

Via je statistieken kan je zien hoeveel bezoekers je hebt en uit welk land ze komen. In totaal heb ik iets meer dan 800 bezoekers en ongeveer de helft daarvan komt uit België. Ook uit Nederland komen heel veel bezoekers. Wel grappig dat zelfs mensen uit Amerika of Australië je blog bezoeken!

Bloglovin’ volgers

Ondertussen heb ik al 326 volgers op Bloglovin’, superleuk!

Spammen maar! Heb jij een leuk bericht waar jij heel trots op bent? Of vind je gewoon dat iedereen jouw blog moet lezen? Voor een keer mag je spammen! Deel je leukste/populairste/interessantste… artikel hieronder in een reactie en misschien plaats ik jouw blog dan wel in de kijker!

-XOXO, Eva-

8 gedachtes over “Looking back: 100e artikel + spam your blog!

  1. Proficiat met je mijlpaal! Leuk dat we trouwens onze blog mogen spammen hier. Ik ken je blog net, via het BBB-forum!

    Ik blog al anderhalf jaar op http://essentialhonesty.be, waarin ik op een eigen, eerlijke manier dagdagelijkse beautyproducten bespreek en voorstel. Sinds kort heb ik ook een nieuwe camera, dus zouden m’n foto’s moeten beter zijn dan vroeger! Misschien tot dan?

Geef een reactie

