Mijn (beauty)virgin wishlist // Wenslijst Woensdag

(Beauty)virgin wishlist zeg je? Jup, alle dingen die ik nog niet heb maar toch graag zou willen hebben. Vaak wat duurdere spullen, dus ideaal om cadeau te geven/krijgen (hint hint).

mint_candy_apple-horzb-tile

Sleek palettes

Deze mooie palettes zag ik al op zoveel blogs verschijnen, maar ik heb er nog geen een. Ik zou er wel heel graag een (of allemaal) hebben, zo leuk vind ik ze!
Sleek palettes: 9,99 euro.

MAC

Ik denk dat MAC wel op ieders wenslijstje staat. Ook ik ben nog een MAC virgin, zoals dat dan heet, dus met een mooie lipstick of blush zou ik heel tevreden zijn.

Essie

Ik heb een enorme nagellakstash maar nog geen Essie: shame on me. Vooral de pastelkleurtjes, perfect voor deze zomer, vind ik prachtig.
Essie nagellak: prijs rond de 11 euro.

Fab.

Een mooi tasje heb ik al, maar omdat mijn portemonnee zo enorm groot is, past mijn gsm er vaak niet bij en moet ik deze dus zo dragen. Een smartphone wallet lijkt me dus de ideale oplossing!
Smartphone Wallet: 49,95 euro.

Lush

Ik hou enorm veel van lekker bad- en douchespulletjes dus iets van Lush zou zo leuk zijn! Helaas ligt er geen Lush bij mij in de buurt dus heb ik hier nog steeds niets van.

The Body Shop

Ok: ik heb al een aantal dingen van The Body Shop maar wat meer productjes kan nooit kwaad, toch? En wie zou nu niet de gehele collectie in huis willen halen?

Wat staat er op jouw (beauty)virgin lijstje?

-XOXO, Eva-

4 gedachtes over “Mijn (beauty)virgin wishlist // Wenslijst Woensdag

  1. Ik zou ook nog heel graag iets van MAC willen. Dan met name een lipstick of Expensive Pink oogschaduw. Ook van Lush wil ik heel graag iets maar ook hier in de buurt geen winkel en ik wil het wel kunnen ruiken voordat ik het koop. Van Sleek heb ik inmiddels 3 paletten waar ik erg blij mee ben!

Geef een reactie

