06 Call Me Princess – Catrice Crushed Crystals // review

Grote kans dat je deze nagellak al bent tegengekomen op andere blogs: dit was/is namelijk immens populair. Ook ik gebruik dit lakje al een tijdje en ben er heel blij mee! Toen ik dit zag op een andere blog moest ik het meteen hebben, van zodra je het kon kopen heb ik het gedaan en nu is het mijn favoriete nagellak. Omdat hij zo mooi is, vond ik het wel een review waard.

Afbeelding

De Catrice Crushed Crystals nagellakjes zijn sinds een tijdje te vinden in het vaste assortiment. Met deze lak tover je een zandlaagje over je nagels. Je nagels voelen dus niet glad aan, maar het lijkt alsof er korrels op liggen.

Afbeelding

Ik heb enkel de meest populaire variant: ‘Call Me Princess’. Zoals altijd heeft ook dit lakje van Catrice een handig breed, afgerond borsteltje. Hij dekt perfect in twee dunne laagjes en blijft enkele dagen goed zitten. Hij bevat veel glitters heeft een heel mooie kleur: lekker fel roze, echt iets voor prinsesjes dus!

Afbeelding

 

Afbeelding

Zoals je wel kan lezen ben ik hier helemaal van overtuigd, het is dan ook mijn favoriete lakje geworden!
De Catrice Crushed Crystals collectie kan je voor 3,39 euro vinden bij Kruidvat

Heb jij al een van de Catrice Crushed Crystals nagellakjes?

-XOXO, Eva-

6 gedachtes over “06 Call Me Princess – Catrice Crushed Crystals // review

  1. Pingback: Picture my life // 04 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

