Perfect Gloss Color – 468 Subtiel Mahonie // review

Via CosmoGirl mocht ik deze nieuwe haarkleuring van Poly Palette testen. Ik koos voor de kleur die het dichtst bij mijn eigen haarkleur ligt: subtiel mahonie. Deze kleuring blijft 8 weken in je haar zitten en is dus niet permanent. Ideaal dus als je wat wilt experimenteren met kleuren. Bovendien belooft hij, naast levendige kleuren, ook een schitterende glans en zachtheid.

Afbeelding

In het doosje zit een applicatieflacon, daar giet je dan de eigenlijke verf bij en dit doe je in je haar. Ik had ruim genoeg verf, aangezien mijn haar niet superlang is. Meiden met heel lang haar moeten dus niet per se twee doosjes kopen. Na een twintigtal minuten spoel je de verf er volledig uit en als extraatje doe je er het speciale jojoba masker in. Hierdoor gaat je haar glanzen en voelt het erg zacht aan. Het hele proces ging zeer vlotjes, je kan het makkelijk bij jezelf aanbrengen met behulp van de bijgeleverde handschoenen en je knoeit bijna niet.

Voor

Afbeelding

Op deze foto zie je hoe mijn haar voor de kleuring eruitzag: gewoon middenbruin, niets speciaals.

Na

Afbeelding

Ik moet eerlijk toegeven: toen ik de verf er pas had uitgespoeld was ik best teleurgesteld. Ik zag amper verschil met mijn eigen haarkleur, mijn haar was enkel wat donkerder geworden. Wel voelde mijn haar erg zacht en gezond aan: heel fijn! Gelukkig was de kleur de volgende dag al wat meer ingetrokken en zag ik wel meer verschil. Nu is mijn haar niet alleen donkerder, het is ook van middenbruin naar kastanjebruin gegaan. Bovendien heeft het een mooie rode schijn. Ik vind het een heel mooi resultaat en vind het heel natuurlijk staan bij mijn gezicht.

Na twee dagen en 1x gewassen

Afbeelding

Ik ben heel tevreden met deze kleuring. Hij staat heel natuurlijk, werkt heel gemakkelijk en je haar wordt gevoed door de jojoba olie. Zeker een aanrader dus!

Deze kleuring is te koop voor 6,49 euro.
Verf jij je haren wel eens zelf?

-XOXO, Eva-

7 gedachtes over “Perfect Gloss Color – 468 Subtiel Mahonie // review

  1. Pingback: Picture my life // 04 | Her Name Is Eva

  2. Ik heb precies dezelfde in mijn haar en heb t er nu 12 weken inzitten en het gaat maar niet weg, wel is de kleur een stuk lichter dan eerder maar het rode zit er nog duidelijk in. Ik vind het daarom echt geen aanrader. Ga de komende week flink wassen met anti rood shampoo en hoop dat dat werkt…

  3. Pingback: Perfect Gloss Color – 365 Pure Chocolade (Poly Palette) | Her Name Is Eva

  4. Pingback: Her Name Is Eva in 2015 | Her Name Is Eva

Geef een reactie

