New in: juwelen // review

Een tijd geleden liet ik jullie al kennismaken met de webshop Born Pretty Store. Ik mocht enkele juwelen uit hun Jewelry&Accessary pagina uitkiezen om te reviewen. Ik koos drie leuke kettingen uit.

Afbeelding

 

Blauwe driehoekjes ketting

Afbeelding

 

Als eerste koos ik deze mooie statement ketting. Hij bestaat uit 5 mintkleurige driehoekjes aan een gouden ketting. Ideaal voor de zomer dus! De ketting valt redelijk lang en voelt heel licht aan.
Deze ketting kost 2,41 euro.

Bloemetjesketting

Afbeelding

Deze ketting liet ik al zien in mijn vorige post en heel wat mensen vonden hem -net als mij- heel mooi. Hij bestaat uit witte bloemetjes met een klein diamantje in het midden, bevestigd aan een gouden ketting. Ik vind hem heel schattig en zomers, perfect voor boven een lief kleedje of rokje. Deze voelt wat zwaarder aan als de vorige ketting maar is zeker nog heel draagbaar! Ook valt hij wat korter, dit vind ik persoonlijk mooier.
Deze ketting kost 2,19 euro.

Infinity ketting

Afbeelding

Naast twee statementkettingen ging ik voor een simpeler model. Een gouden kettinkje met een infinity-hangertje eraan. De ketting valt precies goed en voelt natuurlijk heel licht aan. Deze is perfect voor een minder drukke outfit.
Deze ketting kost slechts 73 (!) cent.

Afbeelding

Mijn pakketje kwam veel sneller als verwacht binnen: na anderhalve week had ik het al, terwijl de voorspelde verzendtijd rond de 3-4 weken lag.

Vergeet niet dat je met de code ‘GROT10’ kan genieten van 10% korting op je bestelling!

-XOXO, Eva-

9 gedachtes over “New in: juwelen // review

  1. Pingback: Picture my life // 04 | Her Name Is Eva

  2. Pingback: Looking back: 100e artikel + spam your blog! | Her Name Is Eva

Geef een reactie

